fina.

måndag, september 22, 2008


ja. tack mor och far för halsbandet som jag nu äntligen inhandlat mig på village(fick presentkort på födelsedagen). de hade fått in massa nya fina miss dee så jag jag hade aningens beslutsångest idag på morgonkvisten, men det blev till slut detta. nöjd! det har varit en oerhört produktiv måndag måste jag säga. har klarat av tidig storhandling på coop, apoteket och diverse andra butiker på stan, snabb lunch hemma, bibblan med johanna tills nu. c-uppsats ämnet börjar klarna och imorgon blir det semenarie där vi förhopningsvis får lite bra kritik och ta nytta av. sen är det bara och sätta igång...problemformulering, syfte, frågeställningar osv osv.



i helgen har det varit jobb jobb, lördag söndag. en liten filmkväll med ida och frida hann jag också med. fick nytt schema på jobbet som tydligen började gälla idag. jepp, det är det där med tidig info som vanligt. så skulle ha jobbat 14-20 ikväll men hur skulle jag kunna veta det?! hade ju dessutom planerat c-uppsats planering med johanna så det blev inge jobb ikväll inte.
istället blir det skopunkten nu med ida och frida.
vad tycks om dessa skönheter?
jag gillar.
ha det gott.
kram

1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ååhh vicket fint halsband..ja vill också ha...ps du har väl också fina arrangemang ds
Jo,just dä Mats ska va hundvakt imån åt Solle´s lilla hund..får vi se hur det går...vi får höras..puss å kjam mams