söker energi.

torsdag, september 11, 2008

på karpathos va förkylningar och feberfrossa långt i från verkligheten. så jo. jag längtar tillbaka. med redbull ingefära och citron började jag ladda inför kvällens spinnpass på hälso men kom till slut till insikten att 55 minuter på instruktörscykeln med kallsvettningar och nysningar inte ger det bästa intrycket. har gjort det misstaget en gång förr och intalade mig själv den gången att detta aldrig skulle hända igen. som tur är har man många goa snälla omtänksamma intrsuktörsvänner som alltid ställer upp. tack sofi och sofia(som får rycka in imorgon då jag även skulle ha lunchspinn.) att skolan har kommit igång råder det ingen tvekan om och det verkar även ta ut sin rätt på min stackars kropp!

helgen kommer som är planerad i hultsfred men med den känslan jag har i kroppen just nu vill jag bara bädda ner mig och bli frisk så fort som möjligt. men vi får se vad som händer. att jag måste bli frisk till tisdag är ett måste eftersom jag inte har några inhoppare som kan ta över min aerobic. hårda bud!!

fick en fika stund med kära mor och kära moster G igår ute på mitt coop. alltid lika underbart och se systrarna..lite fnissiga va dom allt efter händelserik frukt-dag/kväll i Helsingborg men goa e dom i alla fall:) om ni är nyfikna har mamma en redogörelse över deras äventyr här.

men nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan och bli omhändertagen av min älskling. tur att man har honom. ta hand om er och använd alcogel för att slippa alla basilusker i höstrusket!

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

skickar massa krya kramar från norr!!! *KRAM*

Perssons pack! sa...

Krya på dig nu älskade dotra...inga spinn-pass den här veckan...echinaforce gör underverk det vet ja...vi får höras vidare puss å kjam mams..