grattis jen.

onsdag, september 03, 2008


Stort grattis till vackra Jennie som fyller år idag! Hade inga bilder där inte jag satt fastklistrad vid hennes sida så jag lånade ett från hennes egen sida. Grattis!
Dags för skola om ca 1 timme..började i måndags så nu är det tillbaka till rutiner och vardag. men niklas och jag gör allt för att bryta alla mönster. tog båten ut på helgasjön en sväng för att ta till vara på sensommarens sista kvällar...men det börjar bli kallt nu.brrr.
Kan gladeligen meddela att mitt första aerobic-pass på hälso är genomfört och det gick över förväntan. lite strul med ljud och stereo som vanligt men det kommer säkert...riktigt kul och kliva ner från cykeln för omväxlings skull. men på torsdag sitter jag där igen...men inte riktigt samma nerver inför det passet som jag hade inför gårdagens pass.
nä hä. dax och packa skolväskan med metodböcker och anteckningsblock. see ya. puss

0 kommentarer: