många timmar på bibblan väntar...

onsdag, september 17, 2008

denna termin. jag känner att det måste bli så. koncentrationen ligger sneppet högre än vanligt när man sitter i ett rum där det bara finns en dator, massor med böcker, vattenflaska, och en god klasskamrat att bolla ideér med.(det trådlösa nätverket är ett minus då bloggar, msn och facebook många gånger är intressantare än doktorsavhandlingar i socialt arbete...borde kanske inte vara, men ibland så!!) men vi fick faktiskt lite gjort idag. trots mina konstanta snytningar och hostningar så stod johanna ut från klockan 08.00 till 15.00. bådar gott inför våra många c-uppsats timmar!!

ikväll är nike och jag bortbjudna till evve. (och ja,
vi måste bli bjudna för att vi ska få tummen ur arslet och
ta oss någonstans). höga förväntningar inför vad hon har hittat
på för käk:) niklas däremot har många andra lockande
alternativ tydligen. grisarna i skogen. fotbollskväll på campus.
innebandymatch med korpenlaget. ja du...prioriteringar!!
imon blir det återigen bibblan vid 08.00. enda sättet att
få bra grupprum! sen är det redan fredag igen. förstår ni hur fort veckorna går.
min förkylning ställer till en himla massa dessutom. ett inställt
aerobic-pass och 3 bortbytta pass. suck. det gör ont i mitt hjärta!
nästa vecka ska jag va så laddad.
ta hand om er därute i hösten.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Ville bara meddela att jag presenterade mitt examensarbete idag, så mina timmar på biblan är förbi! :-) Lycka till med uppsatsen! Hehe! :) Kram kram!

LinaTriathlet sa...

Elin vet att du,ni kommer att klara arbetet helt utmärkt!Så flitiga ni är och kämpar på, det betyder framgång :-) Du måste verkligen få träffa min norrländska prins! Ja en date snart hade varit guld! Länge sen jag var i småland nu och hälsade på. Mycket som händer här, men börjar att komma in mer och mer i Gävle. Träffat underbara klasskompisar och det gör saken att flytta till ny stad lättare. Hoppas att du snart blir frisk! Jag proppar i mig c-vitamin och te för att undvika snuva, just nu kan jag inte bli sjuk, 4 dagar kvar till loppet :-) och ja många bars och mycket vätska ska med! :-) Massa krya kramar till dig min kära elin! Saknar!