söndag, november 16, 2008

förväntansfulla blivande husse och matte i bilen på väg mot Hässleholm och Skurup. lite nerviga båda två tror jag:)
tankarna då var att vi om någon timme skulle vara på
väg hemåt igen och kanske hinna besöka ikea i älmhult innan
vi styrde mot växjö igen. men riktigt så blev det inte!!
efter ca 3 timmar hemma hos uppfödarna åkte vi tillbaka med otroligt hungriga magar som dövades av stor lycka!
Vilka små underverk. svårt att beskriva dessa fina djur.
se för er själva....




och här blev jag kär. i den lilla mörkbruna med
små vita fläckar på alla tassarna.
ja. kärlek!
men ännu är dom bara 16 dagar så några tydliga
personlighetsdrag var svåra att se.
det blir eventuellt ett ytterligare besök i skurup när valpisarna
blivit lite äldre. sen den 4:e januari så är en vår.
vår egna lilla wachtlis. vi längtar!!
nu sjunker jag och niklas ner i soffan med nöjda miner.
kram.

6 kommentarer:

Gullan sa...

Oh, gu så söta! Grattis till "föräldraskapet"!:-) Hoppas att ni sover gott i natt ialla fall. Förstår om det är mycket tankar i huvudet nu. Den med vita tassar är urgullig! (Fast de är söta allihopa)
Kram från moster

ANGELICA sa...

NAW så söta!! minns hur det va! är ju evigheter sen för oss! längtan stor kan jag förstå!! kramis

Perssons pack! sa...

Ja vet... eller.. Winnie med de vita tassarna åhhh så söt.. ähh ja mormor nu eller..(skoj)Tur att McDonalds fanns i närheten innan hemfärd!! ha`de bra vi höres.. KJAM mams

Jennie sa...

Herre gud vad söta de var..:) När får ni ta hem honom? Eller är det en hon?! :) Hoppas allt är bra med er annars! Måste ju styra upp något när ni kommer till Sthlm.. var det första advent? Kram kram!

Jennie sa...

Åh jag kommer vilja flytta hem till er när ni får hem det lilla undret! :) Hoppas allt är bra med er o att vi ses snart! Kramar Jennie

Anonym sa...

åhh så söta.
polisgrejen är spännande ju. jag bygger hinderbanor hemma i köket och håller halft på att slå ihjäl mig. är du in town den 2/12 eller? vi kan väl ringas och se om vi inte skulle kunna ses en sväng.
ville inte min blogg vara med på din fina lista? knas.
puss puss