25 ÅR!!!

lördag, november 01, 2008

Min fina kusin Jennie fyller 25!
Hipp Hipp Hurra!!!!
Firandet klarade vi ju dock av i somras
men man kan ju aldrig fira för mycket:)
Hoppas du får en fantastiskt dag och att vi ses snart.
KRAMAR!
För övrigt sitter jag i hultsfred på sabelstigen och
funderar på om jag kanske skulle öppna mina böcker
och plita ner några rader på hemtentan.
Frida och jag hade planerat en dag inne i Vimmerby
men vi hade dock missat det faktum att det var
röd dag idag! suck. niklas är ute i det vilda, sören
i "laggården" och Ann-Louise i Västervik.
så ja, hemtentan borde vara ett passande
alternativ...dock inte så lockande!
hoppas timmarna går fort till kvällen så man kan
svida om och göra sig fin inför middagsbjudning.
loveli!
kram till er kära vänner.

1 kommentarer:

Jennie sa...

Tack söta du! Nu går det bara utför...haha! Love!