tack för alla fina grattisar!

fredag, november 07, 2008

det känns nästan som vi ska få en liten bebis. men vi har sluppit den stora magen:)

började dagen med massa tända ljus. te och TVÅ tidningar. så johanna jag tar tillbaka mitt agg mot den stackars praktikant tidningsbäraren. den här gången har kanske misstaget gynnat mig:) både svenska dagbladet och smålandsposten. men visserligen är det inte mer än rätt eftersom jag igår blev utan min morgonläsning!

tvättmaskinen är igång och hallgaderoben ska rensas. ni vet sådana där saker som bara måste bli gjorda nån gång om året(och om jag ska vara helt ärlig så blir jag lite smått uppspelt av sådana här doningar. rensa och fixa i ordning! allt på sin plats). det blir en lunch på stan med spinn-sofi och sen step-styrka me evve. niklas åker med skanska-gänget på trav i kalmar där även mamms, papps och moster gullan och stellan kommer befinna sig! vore fint med någon miljon eller så!

ha en trevlig helg vännerna. själv blir det både spinning, jobb och en liten tripp till fars-dag firande i fågelfors:) Kram.



3 kommentarer:

Tomasdotter sa...

Åhh hundvalp!! Vad härligt! Kommer här ett litet grattis från mig oxå då=)
Ja men jag sa ju att du inte skulle klanka ner på stackars brevbäraren=) Ha det gott i helgen nu så tar vi nya tag i skolan på måndag!! Kram på dig vännen!

Gullan sa...

Vi hade en trevlig afton i Kalmar. Hälsa till Niklas och tacka honom och Skanska för ölen jag fick. Grattis förresten till valpen! Det blir nog skojigt värre. Kram från moster.

Madelene sa...

Hej skrutt.
Blev så nyfiken att höra hur ert bröd- och temys blev? Önskar jag bodde närmare så jag bara kunde titta förbi en kväll.
Puss*