komplettering och intervju.

tisdag, november 18, 2008

ja. det står på schemat idag.
den givna kompletteringen på hemtentan(som tydligen alla utom typ en fick)
på fråga 1. tråååk! förstår inte heller för den delen, men men.
sen ska johanna och ja genomföra vår första intervju till uppsatsen
med en singstar-mick! kan det blir mer seriöst? Men vi är nöjda.
lite stjärnglans i vardagen:)haha!


jag tror att jag har typ tusen saker
och berätta om men det blir så tröttsamt och tråkigt att läsa om
så jag hoppar det! började i alla fall min dag med den här låten.
hon har en fantastisk stämma den där Larsen.


så här dagen efter den 17:e så minns jag den vackraste dagen
då min syster persson blev en kronstrand.
återigen ett stort Grattis. Och Mikael, jag vet att du gillade
sången trots allt:)

lånade bilden av dig sis. (foto: Satu Knape)

0 kommentarer: