mycket som hänt..

söndag, november 23, 2008


och så här fina är växjö-dagarna när dom är som kallast och soligast! gnistrande.












igår va en fullspäckad dag. det var dax för aerobicweekends convent på idrotts-
kliniken och här ser ni packningen för dagen!
det va kul. men jag tror jag hade för höga förväntningar på dagen.
dance-aerobic passet va ett stort plus, sen i övrigt vet jag inte
riktigt vad jag ska säga om!?! men visst det funkade. är inte
fullproppad med inspiration, bara måttligt!

sprang på en trevlig tjeja på conventet som jag tyckte jag kände igen, och visst va det så...det va ju Esa!! Alltid lika kul och se folk man inte träffat på evigheter.



efter ett pass danceaerobic. ett pass gympa fiesta. ett spinning to the top. en styrke klass och en shiatzu massage så va kroppen rätt slut och mör. men kvällen var fortfarande ung så jag cyklade hem, duschade bort dagens svett, snizade till mig och begav mig bort till andra sidan bron! Vin. jordgubbspaj. musik. galenpanna. popcorn och två bästa tjejer! fin fint det...sen somnade jag gott kan jag lova.
märkte knappt att niklas kom hem från fest ute på campus med kusin vitamin. jag sov gott. djupt och skönt!










klockan 8.00 idag ringde klockan och jag studsade upp. vill inte missa mina dyrbara söndagar. började med att baka tobleronemuffins(sjukt goda!) och fortsatte sedan med dessa american pancakes. lyx frukost kallas det! niklas hade inget emot:)

när frukosten var bortdukad dök sören och ann-louise upp. leverans av vinterdäck! inte illa!! Karro och Jimpan tittade också förbi en sväng med frida som följe..och sist och minst kom även Ida förbi. Ja, fullt hus kan jag på lova!! Sen tog ann-louise och jag en sväng på stan. fyndade en glitterkofta för 99. vilket klipp:) magarna började kurra så tillbaka till kampastigen och fixa lime-vildsvins-filé med klyftpotatis. mmm. gott!
sen efter lite kaffe och muffin styrde de kosan tillbaka mot sabelstigen, hultsfred!
Tack för besöket! Har även under kvällen hunnit med en rensning i min byrå. någon som tycker jag borde börja variera mitt färgval när det gället kläder?? nää va!?
efter ett tufft och tråkigt besked per mail från vår icke så ödmjuka examinator sitter jag nu här med en komplettering på en komplettering. kul? nä. men struntar i både henne och kompletteringen for now. prison break+soffa+niklas tack.

1 kommentarer:

Jimmy Danielsson sa...

Fan så tråkigt med kompletering, bara å bita ihop och inse att de flesta lärarna på Universitetet är missnöjda och lever i en väldigt liten värld.. Hoppas allt är bra med kära kusinen, du och Nicke får komma snart någon onsdag så får vi äta lite gott dricka vin och spela lite spel och kanske ta en drink på sivans, Niklas verkade trivas på Campus=) ha de bäst kramar från Kusin Jimmy och Jennie