bokat!

onsdag, oktober 29, 2008

åhhh. underbara advent. underbara familj. vi åker som förra året återigen till el capital över första advents-helgen! clarion sign hotell istället för horseshow på globen i år. men vad gör det med ypperligt centralt läge!?

så fruktansvärt skönt det ska bli och bara komma iväg en hel helg av hotell lyx och bästa familjen i världen. skumtomtar pepparkakor och glögg på rummet. niklas och jag längtar till helgen med sis och mikael mamms och papps. lav jo.


by the way. plugga hemma är helt enkelt inte ett alternativ för mig längre. jag saknar konstigt nog bibliotekets lite kyliga grupprum. det håller oss vakna!

2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ser också fram emot denna helg..Glöggen heter Blossa.... (hotellet ligger inte långt ifrån den "stora" lägenheten på Kammakargatan)Roligt,roligt...vi höres puss å kjam mams

Madelene sa...

Mysigt det där med hotellyx. Jag har precis bokat in mamma och mig på en bussresa till götet den 6-7 dec. Ingår hotell och så inträde till Jul på Liseberg. Ska bli supermys! Massa glögg. pepparkakor, skumtomtar och annat som hör till. (Hemligt för mamma ännu men jag tror inte hon hittar hit.)
Nu ses vi ju till helgen. Äntligen! Puss*