behaglig tillvaro.

lördag, oktober 25, 2008

precis så ser det ut här på kampastigen när man tittar ut.
synd att ni inte ser vilken fin sjö-utsikt vi har. bilden blev orättvist mörk:(
lördag eftermiddag och jag har gjort allt och ingenting känns det som.
mini-promenad med frida på morgonkvisten.
fixa fixa pussla pussla det sista på spinningpasset som skulle hållas
vid 11.30. med andan i halsen fixade jag klart skivan
och kladdade sekunder på ett papper. cyklade fortare
än någonsin till hälso och hann dit i god tid till att hinna
cykla igenom passet lite fort innan.
takterna funkade. sekunderna stämde. ljudet va på min sida(typ).
micken i ordning. folket kom.
underbart pass! underbara känsla!
med lycka i benen cyklade jag hem igen och lördagen fortsatte med
käk. tvätt. lite pyssel i lägenheten. willys och blomsterlandet.
bokade precis bord på pauze inför kvällen.
ida jag och evve tänkte mysa med lite mat.
(kanske något litet glas vin trots min detox:))
imon väntar jobb vid klockan 16.00 så lite sovmorgon får det nog bli.
sen ny vecka! vipps så va det jul.
kram

1 kommentarer:

ANGELICA sa...

vad går du på för detox? den är klar tills nästa lördag va? för då blir de vin!!;o)
Ha en trevlig kväll vännen!! KRAMAR