det går bra nu...

torsdag, oktober 09, 2008

ja. helt plötsligt kändes inte c-uppsatsen som en
omöjlighet, ideérna är många, syftet känns någorlunda tydligt och visst finns där ett forskningsproblem. vetskapen om att detta kanske eller rättare sagt troligtvis kommer vara utbytt mot frustration redan imon, försöker jag tänka bort så mycket som möjligt. idag känns det bra!!


kan det kanske bero på den goda tårtan vi bjöds på igår kväll på andra sidan bron? Henkrik blev ett år äldre och vi kunde inte låta bli att fira med blommor och pistagenötter. mys i höstmörkret med fina vänner och sen med snickerskakor och tårta på det kan det ju knappast bli bättre:) det blir mycket vovve-snack nu när både niklas och jag och frida och henrik går med valp-drömmar. kanske blir det två små valp-bästisar i vinter? en goldie och en wachtlis? våra namn finns i alla fall på snyggas ebba och kärrmarkens egons lista som pax för tik nummer tre. spänning råder i knappt 3 veckor till.










men nu återgår jag till mitt ivriga
skrivande. snart dax för ett
litet studiebesök med min
kära c-uppsatsvän!
kram

2 kommentarer:

ANGELICA sa...

vet precis hur det va när vi skulle skaffa Leia, man hade inte mkt annat i huvudet! visste inte att frida och henke också va sugna, va roligt! saknar dig vännen!

LinaTriathlet sa...

Ny adress till min sida

http://cyklingminpassion.blogspot.com

Passar mig lite bättre :-)

Saknar dig!!!!