to do list.

onsdag, oktober 29, 2008

jag har fått göra en lista för just nu kommer jag inte riktigt ihåg allt.
räkningar. apoteket. nytt aerobicpass. ringa tandläkare.
ringa hand/fot spec. boka massage. köpa mascara och ansiktscreme.
köpa grönt pyramidte. beställa methodraine. prata med syrran om sthlm-helg.
vattna blommorna. dammsuga. diskmaskinen. och juste sen va det
ju det där med studierna också. hemtenta på fredag. jobb ikväll 16-22.
spinn torsdag kväll. spinn fredag lunch.
ahh det tar aldrig slut. har ni en halvtimme över och sälja så köper jag den gärna:)
vi hade opponering på våra uppsatsplaner igår. godkända även på denna del
så nu tuffar vi vidare med att ta kontakt i vår nya handledare kriminologen!
körde mitt aerbicpass igår och jisses vilket tryck. final till disturbia remix och
vi battlade mot varandra i twist-stegen. sen fick det även bli lite core träning
efter det. behövdes. mycket!
annars ser jag fram emot helgen. ska bli fantastiskt trevligt!
kram.

3 kommentarer:

ANGELICA sa...

puh, jag blev svett bara av att LÄSA din "to do list"! Men vet hur det är, jag måste också göra listor för att va söker på att inte missa nåt! och så känns det ju bra när man kan bocka av! Snart är de lördag! wihoo! Lycka till med alla måsten gumman! KRAMAR

ANGELICA sa...

yes lördag 18.00! ja vi hörs på fredag! Kram vännen!

Madelene sa...

Jag känner igen mig precis. Har sagt till Lars att om jag inte dör av ålder så kommer jag garanterat att dör av stress. Sjukt vad mycket man ska hinna med på 3 "lediga" timmar efter jobbet. Pust, stånk och stön.
Desto roligare blir det på lördag. Puss