midsommar i valdemarsvik!

söndag, juni 24, 2007

då kommer äntligen en liten uppdatering!
midsommar och födelsedag försvann fortare än vinden och nu är sommarjobbet igång. vi hade det mysigt i valdemarsvik, några regndroppar blev det men inte farligt. vi avslutade ju helgen med en skön dag på en solig strand med både vattenskidor och volleyboll! Både Icka och jag blev grattade med finstämd sång av hela goa gänget så det kunde ju inte bli bättre!
nu väntar flytt och första spinningpasset, sen ligger hela sommaren framför mina fötter!
tack gänget för en härlig midsommar(trots min envisa förkylning) och tack alla nära och kära för alla grattishälsningar:)







3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Fina bilder, ni såg ut att ha´det mysigt ni också...fast det kom lite regn vi, Hörs mams

Mickan sa...

Heej! Åh det hade varit roligt att vara med er ju. Det såg ut att vara ett riktigt mysigt ställe ni hittat till. Jobbigt med en envis förkylning bara, stackare. Grattis i efterskott! =) Kramar

Mickan sa...

Hej! Haha ja=) Jag sa precis till Pontus "undrar om de håller på och flyttar nu eller?" och så såg vi dig=) Skulle bara fixa ett ärende, pappa fyller år på söndag=) Jodå, jag har fått nog med flyttning nu. Men det väntar ju ett lass till hösten. Sen får det vara bra på ett tag=) Ha det fint! Kram