va är det för en dag??

torsdag, juni 21, 2007

är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Elins...hmm, ja!??!
den 21 juni. det är min dag det!!

Jordgubbsfrukosten var lika given som den sköna sovmorgonen enda till 08.00.
(klockan 5.45)finaste sången, rimmet och presenten från min älskling. äggmackor hade han också fixat!

nu bär det av om några timmar...jobbigt nog ganska mycket som ska hinnas med innan dess! vika tvätt. städa(lite).packa packa packa!

GLAD MIDSOMMAR på er. jag har bestämt sol..låter bra va!?:)

stora kramar från er midsommartjej.
massa fin!!:)

2 kommentarer:

Vi i Müllheim sa...

Hej solskens-/midsommartjejen!
Ett jätte GRATTIS till födelsedagen önskar vi dig alla härifrán Töskland!!!!
Och naturligtvis en härlig midsommar!! (Här är det ingen som vill fira midsommar med mig, snyft...)Jag fár väl pá egen hand hálla fast vid traditionerna... En sillbit och snaps och sjunga en liten truddelutt... :-)
Kramisar frán moster Ingela

malin jonsson sa...

Grattis, grattis önskar vi!!!