mycket som har hänt...

söndag, juni 10, 2007

...sen sist. vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela.
men som vanligt har min bäste vän kameran fått följa med på det mesta så jag bildbloggar lite för er nu!

mitt sommarlov har börjat helt underbart. det blev en härlig kväll ute hos david i torsdags. det var jag som fångade fiskarna i alla fall(som syns) jag lyckades tydligen fånga en mörtliknande fisk på en spinnare vilket var oerhört ovanligt fick jag höra. men jag kan jag! en aborre fick jag upp också. sen bjöds det på grillad entrecote ute bland knotten, men dem glömde man när man njöt av maten!
på fredagen väntade sedan en heldag i Linköping på maddes examen. ett STORT GRATTIS till vår arbetsterapeut, härligt jobbat! god mat och finaste jordgubbstårtan vid slussarna. tack tack för en fin dag. tråkigt nog så dog min kamera efter kyrkan så de enda bilderna jag fick med mig hem var några misslyckade mörka sådana. men ni ser henne där i vitt linne i alla fall. Grattis igen!!
Får passa på och hälsa grattis till Tina tjejen som tog studenten i fredags....!!hoppas dagen och kvällen var perfekt. GRATTIS!

På lördagen väntade vår utflyttningsfest med käraste vännerna..nu fick de äntligen komma hit(alla som inte var på vår inflyttningsfest förra året+erik och ida som fick komma dubbelt pga närheten!!) Det blev i alla fall en hel lyckad kväll med god buffé(såklart, när det är jag som har fixat:)och massa massa skratt hela kvällen lång. vi tog vägen till LOFT och terassen senare in på natten och det kunde inte ha varit roligare trots mina söndertrampade fötter, det var det värt!
tack alla för att ni kom och gjorde junikvällen oförglömlig!


hela långa helgen avslutades ute på Evedal i solen.
så härligt...bara lite varmt(men jag klagar inte)
anledningen till värmen var såklart att johanna och jag
inte kom på idén med bikinitrosor!suck!
men som sagt....en perfekt början på mitt sommarlov!

0 kommentarer: