nu bär det snart av igen..

onsdag, juni 20, 2007

..midsommar står för dörren
men först en och annan födelsedag:)

till valdemarsvik åker hela gänget i år. så himla härligt och vi håller tummarna(alla 18) på finaste vädret och godaste sillen. åter en helg då jag måste trotsa min envisa förkylning. typiskt!
tänkte strosa ner till systemet för lite absolut currant(nä, jag vet pappa jag tål att inte, men det gör ju inte du heller...måste ju i alla fall ta "den lille" till sillen)!

nu väntar tvätten som vanligt för många trappor bort för att jag igentligen ska orka, men vad gör man. lever på att om en vecka och lite till kommer både tvättmaskin och tumlare finnas nära till hands i badrummet på kampastigen 59!

kommer eventuellt ett sista inlägg innan helgen imon, innan volvon tar sikte på östkusten och valdemarsvik!

2 kommentarer:

slundin sa...

aha.. Näe det var nog inte hon jag for efter.. haha..

Jag åker till Göteborg imorgon så jag firar midsommar där.. Vädret verkade ju sådär så vi får väl se vad som händer. Jag håller tummarna för att det blir uppehåll både i Göteborg och hos er.

Hoppas att midsommar och födelsedagen blir perfekt!
Pussar&Kärlek

Gullan sa...

Tänkte passa på att gratta dej Elin på din 22-årsdag! Vet du att jag är dubbelt så gammal som dej...:-)) En jätte fin födelsedag önskar jag dej, samt en jättefin midsommar!! Puss o kram från moster på "G"