sommarlov.

onsdag, juni 06, 2007


solskensfrukost med svenska jordgubbar första dagen på mitt sommarlov!! klarade av sista redovisningen igår. och inga kompletteringar...puh! solen kommer som på beställning idag och graderna var 23 i skuggan på vår morgonprommis. stackars min älskling dock som vaknade med världens halsont.
men elin fixar med echinaforse och kanjang...inga direkt belåtna miner med glaset i hand. men de gör underverk!

igår kväll tog vi oss en första titt i ida och eriks nya lya. den var helt underbar....balkongen var som finaste oasen en skön försommarkväll som det var. vin grillat och jordgubbar. helt perfekt nu när man äntligen fick sommarlov!

Grattis på den svenska nationaldagen! Vi ska fira i solen, kanske blir en sväng förbi tillställningarna vid vattentorget. alltid kul och se folk i rörelse. nu efter vår dunder frukost blir det en shoppingrunda till coop! Storhandling gillar vi...

2 kommentarer:

Linda sa...

Grattis gumman!! Vad skönt att det gick bra :-), men det visste jag ju att det skulle göra *stolt*... Vi hörs, massvis kramar

slundin sa...

Heej sötnos! Yes, nu är det snart lördag! Det kommer bli massvis kul, jag längtar! Antonio stannade kvar i Göteborg när jag körde mot Småland idag på morgonen, tyvärr.. Vi kan ju höras av som sagt iman eller nåt.

Ses snart!
Pussar&Kramar