torsdag, januari 04, 2007



blev klar.jo. hur pass nöjd jag blev sätter vi frågetecken bakom for now! vill bara släppa.

dagen startade inte med promenaden runt skön me sov-trött granne och det kändes när man satt där i skolan och började tycka att mr bean hade en ganska bra idé, den där med tape på ögonlocken! men tog igen promenaden i den regniga eftermiddagen istället, tänkte att jag blåser nog bort runt sjön så en runda på söder blir nog bra, missade den delen att mitt lokalsinne är inte som det borde vara(speciellt inte efter att jag har en kusin som har bott i det området hela sitt liv och jag har varit bekant med den här staden i ca 4 år!)men ändå. vilse blir man ju aldrig riktigt bara jobbigt när man kommer fram till söder konsum som man precis lämnade runt hörnet!

hade lunchdate och jag tror det märktes att sällskap var efterlängtat. bubblande konversationer och knivar med egen vilja. ursäkta min förvirring!

sammanfattar med att det ändå är en bedrift att jag skrivit mina fem sidor och att jag kan känna mig nöjd. nöjd på den nivån att jag med gott samvete kan ta min sköna hem och krypa under täcket och drömmarna kommer antagligen landa någonstans bland symaskiner och inspirerande nya tyger. off we go!

0 kommentarer: