fredag, januari 19, 2007


solen, grillningen och min älskling var en perfekt symbios för dagen. vi åkte på sightseeing i växjös utkanter och letade perfekta stället. hittade till slut naturreservatet hissön men fina grillplatser. det var precis vad jag behövde! nu när migränen har smugit sig inpå inser jag att det kanske var lite för bra, men det va det värt. kan nog passa med en kväll i soffan framför dansanta och icke dansanta kändisar(eller ja, kända i bemärkelsen känns igen) men förstås också sjungandes sådana på annan kanal!


det var som sagt en bra början på en förhopningsvis bra och avslappnande helg. juridik och allt vad det innebär börjar på måndag så då gäller det att vara utvilad. ett stort tack till icka som så systerligt lånade ut alla sina böcker så min litteraturlista för två kurser framöver krympte väsentligt!tack tack tack.


ska vara min nike behjälplig nu. speglar och annat skoj hängs upp på våra fina väggar som vi inte vågat röra.(förr än nu)!

0 kommentarer: