tisdag, januari 02, 2007


det är alltid i examination-uppgifts-skrivar-tider som jag bloggar mer än någonsin. surfar nätet tills jag blir helt yr och hittar massa kul! jag får faktiskt sitta här ett tag nu med tanke på att några (säger inte hur många) sidor har blivit skrivna på typ 4 timmar.duktigt elin. gick för att handla det allra nödvändigaste med en hungrig mage vilket visade sig vara ett STORT misstag! blev en vagn med massa massa av allt möjligt. ovanstående bild visar dock på att mitt nya år börjar nyttigt och bra! kylskåpet och fruktskålarna är i alla fall välfyllda nu och då trivs jag som fisken i vattnet.

hittade ett märkligt och helt jätte onödigt sätt att skänka pengar, varför vilja fria för 18 milj? behöver jag ens kommentera att detta kommer från USA?efter en stunds läsning på den här mannens blog vet man inte riktigt vad som ska hända med alla pengar?bluff?

på toplistan ligger den här bruden och jag avundas. hon strålar rakt genom skärmen! givetvis ligger aniston på första plats vilket hon i och för sig förtjänar men scarlet knappar in! vill se film och då helst på bio. biljetterna i översta lådan lockar riktigt ordentligt!

folket här utanför är shoppingtokiga, jag sitter här duktigt och bara ser på. håller i kronorna!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet PRECIS hur det känns att liksom glida ifrån ämnet när man sitter med inlämningsuppgifterna. allt annat är så mycket roligare! mm, blir så sugen på sharon när jag ser din skål, knas. puss, ses i veckan! love m