söndag, januari 28, 2007

lite festival känsla. timbuktu i solglansen*


känner mig otroligt förberedd inför morgondagens semenarium. det går säkert fint med alla rättsfall och LOU-lagen. lite osäker på hur rättsprocessen i HD fungerar? om JustR har skiljaktig mening, vad blir avgörandet?majoritetsprincipen va?!

Ricky Martin spelar live på MTV och jag önskar att spanskan fanns hos mig som ett rinnande vatten. har glömt på tok för mycket av allt det där emma m en gång så inspirerande lärde mig...med hjälp av mina psykologiska kunskaper borde jag visserligen kunna gräva fram dem där inne i ngn lob med hjälp av mina sensoriska nerver!

mår lite illa och undrar om det är räkorna, som jag tilsatte i min soppa, som spökar?försvinner förhopningsvis. spinning om någon timme sen kommer min kära sambo äntligen hem för någon dags paus från vildsvin/råddjur/rävar/harar osv. tog upp en älgstek för att senare trolla fram en söndagsmiddag. vi har förätit oss på de rostade potatisarna så det är kanske dags att använda fantasin, hmm..någon form av potatis får det nog bli i alla fall.

kom på att mitt hälsostudion kort gick ut igår, bara fram med den stora plånboken om träningen ska fortlöpa ett år till. utgifter utgifter. för att inte tala om sälen-resan som är inbokad söndag den 4/3(vasaloppet), det gäller att göra och hålla budget. också därför jag har övervägt en sommar i växjö, heltidsjobb får det bli. knappa halvtiden på coop nära fågelfors räcker antagligen inte så långt som till julafton ens. blir trött på att leva ett halvår/år i förväg hela tiden. men hur ska det annars funka? k a o s.

adios computador. hola spinningskor(som idag förhoppningsvis klickar*)

0 kommentarer: