fredag, januari 12, 2007






















mor och jag brukar sambeställa från h&m, blir nog så!

blir alltid så jobbigt när det är över en vecka sedan man skrev sist. man vet inte riktigt vart man ska börja!? är i alla fall hemma och hälsar på i fågelfors skogarna en sväng, bjudna på inflyttningsfest hos clara och viktor på lördag så tänkte passa på och varva ner lite här hemma när inte skolan skriker måste! i skolan övar vi klient och samtalsledare, nu sitter man inne med knepen, nästan! ska prata psykologer och poliser av stolarna..de måste ta med mig. bättre polis finnes ej(pepp-talk kallas det, jag är bra!)

nu ska vi se...?!helgen var elin nicke och bungan i växjö. mkt roligt! lyckades med ytterligare en vilt-rätt i söndags(stolt*)vildsvinsgryta med rostade potatisar och mormors gelé! riktig gourmé middag på sandgärdsgatan! niklas och jag raskade ut vår lilla jul i veckan också, granen klipptes ner med nyinköpt sekatör och juleljusen plockades ner i källaren. är det vår nu då?det var ändå lite kyligare idag men regnmolnen ser rätt regniga ut! undrade en liten stund över växthuseffekten och dess tydliga spår, vad gör man?! viktigt att sopsortera ordentligt blev jag tillsagd...jag gör mitt bästa!

eventuellt ger jag mig nu på att lägga in en bild men med viss erfarenhet av mor och fars modem internet så ger jag antagligen upp efter 15-20 minuter!

0 kommentarer: