i'm tagged

onsdag, mars 21, 2007

jag vet. länge sen nu men dagarna och tiden räcker helt enkelt inte till. det är helt annorlunda när man har självstudier på sandgärdsgatan 24 för då finns det alltid några minuter till övers men inte när man befinner sig i K1211 och lyssnar till föraltningslagen/kommunallagen/socialtjänstlagens alla paragrafer...då har jag inte mina paus-minuter vid hemma datorn utan snarare paus-minuter med sharon och banan i hand, runt något bord i universitetets korridorer!


det ilar i tänderna. har jag ätit något olämpligt må tro?hmm.


niklas och jag borde känna oss som väldigt ansvarsfulla människor nu när vi har fått förfrågningar om både en veckas hund-vakt och dessutom barnvakt åt lilla ängel-moa. självklart säger vi och sträcker på oss. appreciate the confidence*

nu väntas omelett till kvällen..min husmor malin som är här å kockar igen. i like.




2 kommentarer:

Malin sa...

oh, käre värld vilken syn. tur att det blev gott i alla fall. ha en skön helg i linköping nu. puss darling.

Jennie sa...

Hej vännen! Ja jag vet jag har varit lite dålig på att skriva i veckan, men jag ska bättra mig..=)
Allt är bara bra här uppe i norr..Hur är allt i Växjö? Ska du vara i Gbg hela påsk? Jag ska ner till V-ö, vore skoj att ses om du är hemma!
Har djungeltrummorna nått fram nu? Ja, jag ska bli faster! =)=)=) I början av september är det beräknat! Skoj va?
Hoppas allt är bra med dig annars!! Kramar och pussar!