inga bilder idag heller...

måndag, mars 12, 2007

...eftersom niklas behöll vår nya super-dator(med kort-läsare) i hultsfred och jag har inte energin att bråka med min kamerasladd igen*suck!!
ni får kika in på ickas blogg om ni vill se några glimtar från sälen-veckan....

nu sitter man här vid datorn med böckerna uppe och jag vill helst vara tillbaka i stugan med noll koll på dagar och tid. så skönt....dra till hundfjället med icka i barn-backarna och lätta nedfarten(min favorit). susa fram i troll-skogen och utmana i östra-ravin backen! höra tina tappa kontrollen över farten i backen och skrika "ahhhhh, jag kan inte stanna" orädda människa! skrämmas av VÄGGEN varje morgon och beundra killarna som antog utmaningen...

vi blev som sagt en sor familj på 9 pers och det är lite tomt. saknar er!

men på ett sätt också skönt att vara hemma i vår-solen. är sommaren här nu då??
ska börja fokusera på SOL och de många kommentarer till denna oändliga lag.

återkommer i veckan med elin och gänget i tandådalen-bilder!

0 kommentarer: