vår?

söndag, mars 18, 2007



jag vill helst ha vår nu, men det kanske är för mycket begärt. har kallfronten emot mig! jag och ida har låtsas vår idag i alla fall. tog varvet förbi blomsterlandet man jag höll mig förvånansvärt under hundralappen..eller nja, nästan precis över. men behövde bara komplettera lite. rotade fram den fina krukan med matchande ljuslykta i ett skåp. ändrar lite väl ofta och glömmer lite väl fort!
gårdagen var jobb fram till 17.00 och sen tog ida och jag en promenix i den blåsiga skymningen för att sedan hyra dvd eller snarare dvd´s. många blev det två igår kväll och en till morgonen idag. inga topp betyg direkt men nu har jag i alla fall sett djävulen bär prada, helt okej enligt mitt tycke.
solen vill fram idag. jag vet.
ska ägna några timmar åt förvaltningsrätten
och dessutom ett x-antal lagar nu.
skola heela veckan som kommer.suck
juste syrran och familjen...jag kommer till påsk. snälla
emanuel på jobbet ville mer än gärna jobba 13.00-17.00
passet påskafton. sen skrev jag med stora bokstäver på
jobb-schemat: "Elin i GBG Påskhelgen!"
bra. fint. kram.

4 kommentarer:

slundin sa...

Hej fina! näe, jag har inte hört något än.. blir helt knas av att vänta ju.. och ingen polis blev det heller, dåligt. vad tråkigt med lägenheten hoppas att ni kommer fram till nåt bra på mötet nu da.

så du drar till Göteborg över påsk? jag också kanske, det hänger för min del också på om påskharen hittar dit. haha.

så himla läckert du har gjort med alla blommor och grejer. kanonfint ju!
Ha det bra nu då!
Love ya. Pussas i massor

malin jonsson sa...

Hej Elin!! Hoppas att allt är bra med dig i Växjö. Härligt att våren är här!! Fast här är det lite halvtaskigt idag. Vi har en liten fråga till er, eller en ganska stor för oss. Vi är ju bjudna på bröllop den 2 Juni men har ingen barnvakt... Mormor och morfar är i danmark och farmor och farfar på cykelfest. Skulle ni kunna tänka er att hjälpa oss?? Vi vore jättetacksamma för vi vill hemskt gärna gå på bröllopet. Ni kan fundera på saken men vi måste ganksa snart anmäla oss så paniken börjar kännas lite. Många kramar Moa med föräldrar

malin jonsson sa...

Hörde förresten atter släkt skulle utökas i sensommar!! Hälsa och gratulera från oss!!!

malin jonsson sa...

Vi tackar så mycket!! Jag är helt säker på att ni klarar barnvakteri och hundvakteri alldeles utmärkt. Och ja det var de jag menade. En vän i Växjö skvallrade.