älg-middag

fredag, mars 16, 2007



måste uppdatera från gårdagskvällen också. niklas överraskade med en härlig älg-stek när jag kom hem från boxen. luktade helt underbart och måste säga detsamma om smaken...


underbart att veta att han både kan skjuta den och laga till den:) eller vet inte riktigt hur det lät, kanske inte så underbart att någon kan skjuta något överhuvudtaget men när det gäller det vilda så kan jag inte sticka under stolen med att jag gillar att det fyller upp vår frys.




fredagen är redan här och jag väntar tenta-resultat som var do to today. besviken på sverker.


har kollat romantisk komedi på morgonkvisten när jag borde ha kollat ledsam bok men men..niklas drar till ystad om några timmar, ungefär samtidigt som min coop-kväll börjar!




niklas du är min "bag of chips" promise*

0 kommentarer: