påskis.

torsdag, mars 29, 2007



tog en paus i juridiken och gick svängen till ox-torget och konsum(hamnade visst på village på vägen dit också!)... för de första så lockades jag av jordgubbarna som illa kvickt hamnade i korgen sen så var givetvis påsk-godiset framtaget och de älskade dragé-äggen kom till min besittning....men bredvid hade konkurrenten malaco kommit med säsongs-skummet och jag resonerade så att rättvise-faktorn måste spela sin roll så det fick bli en sådan påse också. självklart gjorde jag nu detta inköp endast på grund av rättvisa!

hoppas systra mi har en härlig födelsedag i vår-solen(antagligen från IFK Göteborgs kontorfönster, men ändå). själv borde jag återgå till Lagen med särskilda bestämmelser om vård av unga(LVU)så jag hänger med på hel-dags föreläsningen imon. blir, som sagt förut, ett evigt bloggande de här hemma-studie-dagarna!



0 kommentarer: