Växjö skiner

onsdag, mars 14, 2007

solen strålar och man blir lycklig trots morgondagens semenarie
på SOL, LSS, LASS osv. har kämpat med dem några timmar nu sen tog jag
tag i gårdagens enorma tvätthög från sälen veckan. nu är allt
struket, vikt och inhängt/lagt. klapp på axeln.
en onsdag kväll på coop väntar och det var nog helt enkelt inte meningen att jag
skulle fortsätta följa lost den här säsongen och heller inte what about brian,
men in trees m.m.
älsklingen och jag är återigen ute på bostadsmarknaden i växjö och letar
efter att vår kära kära hyresvärd kände för att göra en liten tvist i våra
förhandlingar om bostadsrätterna. suck. möte nästa vecka men vet inte om
det kommer leda någon vart. hade möjligtvis betalat detta pris om lägenheten hade balkong/uteplats och låg i new york. men när jag senast kollade så var inte läget sådant!
men så länge tvilling-tornen i teleborg och kampen har lägenheter att erbjuda så
får man väl inte bli allt för putt. det löser sig säkert.
nu väntar fjärilskotlett med färska champinjoner*

4 kommentarer:

Jennie sa...

Hej! Jepps nu har jag med blivit en bloggis...=) Hur är allt med dig efter fjälläventyret? Ja visst är det skoj med skidor..jag sticker i väg till Åre nästa lördag...=) Letar ni lägenhet? Blir det inget köp? Vi får höras!! Kramis!

Madelene sa...

Hej vännen
Får ni inte bo kvar? Satt här och blev upprörd nu när ni fått så fint. Hoppas det löser sig för er i alla fall.
Nu ska jag in och skriva lite i min egen.
Puss o Kram

Madelene sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
slundin sa...

jag kan äntligigen kommentera!! wow. vad händer med BR? för högt pris? vad vill han ha betalt? det brukar ju annars vara en rätt bra deal.. tusen frågor.. haha. hoppas att allt är bra annars. pussar