ja ha då va det snart tisdag.

måndag, mars 26, 2007

har inte riktigt hunnit förstå att det hade blivit måndag och vipps så va klockan 21.00 efter många timmar på jobbet! va länge sen jag skrev tror jag bestämt men det är väl bevis på 4-dagars föreläsning och många kvällar jobb antar jag.
sitter här och päser efter älsklingens aldeles utsökta älgbiffar, jag måste säga att han börjar gå om mig när det gäller laga mat...och jag klagar verkligen inte! la sig precis där det skulle i magen* mums

helgen spenderades i linköping i en etta med madde och lars. nicke och jag tackar för allt. glassar på bosses.knäckebröd:)kokos-middag.choklad-kaka.snacks.vin å massa våfflor. vi "shakade" loss på platå hela natten lång...eller lång och lång gick miste om en timme insåg vi. på söndagen blev det en runda till ikano och ikea såklart...det gillar vi!








men nu väntar det en otålig rastlös knicke-dick här bakom så min koncentration på data-knapparna är sådär just nu. så jag ger mig.

0 kommentarer: