sol sol sol

tisdag, mars 27, 2007

visst är det härligt som så många andra också påpekar. tråkigt att man inte hinner med att avnjuta vädret som det borde bli avnjutet. nära en sjö med glass i hand. jag får helt enkelt nöja mig med sol genom fönstret, en förmiddag skol-arbete och en eftermiddag/kväll på jobbet! gläds åt att jag och min underbara/fina/tok-roliga
ÄLSKLING
har hängt ihop i 4 år och 6 månader idag.
rosorna hann jag med efter skolan. fint i sol-ljuset.

humlan hälsade på vid lunch-tid och påskäggen är upphängda.



ville visa mina färg-glada ikeafynd också. de passar perfekt i köket!



nu väntar mat och kvällen på coop(uttjatad mening på den här sidan!)

2 kommentarer:

slundin sa...

Hej sötnöt! Näe det blir inget med P****z. Dom vill att jag ska j***a hos dom men dom vet inte vart just nu. Så det är supertråkigt. Men vi får se vad som händer.. förslag?? Ses vi hos Clara på söndag? nån sminkgrej som hon pratade om, jag är på. Grattis till 4,5 år!! Shiit är det så länge? Massvis med kramar&pussar. Love ya.

Madelene sa...

Stort grattis till 4,5 år! Tänk vad tiden går. Ni är så härliga mina vänner. Lycka till med resten.
Puss & Kram