10 maj.

torsdag, maj 10, 2007


mitt i utredningsarbetet insåg jag att det var den 10 maj idag. en dag när massor med människor ska firas och firar även inbördes:)

Först har vi födelsedagsbarnen Sören och Gullans Stellan som fyller år dagen till ära! Grattis Grattis till er båda!

Moster Gullan och Stellan firar även bröllopsdag vilket även mina kära morföräldrar också gör. grattis till er.

Hoppas verkligen inte jag har missat något/någon nu.

sikken händelserik dag, när jag själv sliter med examinationsuppgifter och väntar in kvällen som kommer tillbringas i norremark på coop extra! Loveli*










Får väl även nämna något om helgen som kommer tilbringas i Hulstfred med kära vänner och familjerna carlsson/jonsson.

Vi börjar med att Fira vår kära lilla Tina imorgonkväll...fram med vinet, igen! Grattis i förskott!!

Lördagen kommer troligtvis bjuda på eurovision i någon tv-soffa. the ark- we hope!

Söndagen firar vi igen. Sören som fyller idag får vänta enda till söndag stackarn för tårta och kalas. Annars så önskar jag en härlig helg!

2 kommentarer:

slundin sa...

Hey baby och tack för inbjudan!! Det låter supernice, så jag har spikat i kalendern. Får återkomma om italienaren hänger på.. Men jag will be there. Hoppas allt är bra och helgen går som planerat ;-) Pussas

Gullan sa...

Tack för gratulationerna! Det var en mycket rolig o mysig kväll ihop med din mor o far, mormor o morfar, Benke och så vi förståss. Det blev ett antal kort på oss, som jag misstänker kommer i nån blogg så småningom:-))Ha de gott!
Moster på G