modeblogg. knappast.

torsdag, maj 03, 2007


det är alltid så här mina intensiva studiedagar börjar. på alla miljontals bloggar

där ute och jag kan verkligen inte låta bli att undra över denna fixering?
modemänniskor och shopaholics. min loppisochvin känns
ganska blek i jämförelsen men tyvärr tror jag inte nyaste modette skulle funka här

vart skulle då mina foto-kollage få rum?

Nä så jag släpper tanken på fixeringen och nöjer mig med mina fotofyllda inlägg!


som sagt en utredning ska skrivas enligt socialstyrelsens alla regler.
3 besök på soc i Ljungby väntar på dummaste tiderna och så långt borta!
ett otäckt grönt migrationshäfte skall läsas och i grupp skall 8 uppgifter besvaras!
slutligen en fiktiv framställning inför en fiktiv nämnd. låter det spännande?

jo tack. juni!

adressen kommer även att bytas den 1 juli.troligtvis. kampenstigen 59 here we come.
inget mer sushi-os eller avgas-ljud.
bara sjön och vi! ynka 55 m2 men vad gör man inte för uteplats och lägre hyra?!:)
tacopajen väntar i kylen.mm

1 kommentarer:

ANGELICA sa...

hej tjejen! Ja vad skönt att stugorna är bokade! Då kommer vi ju iväg precis som vi ville! Såg visst inte missödet med din bh på kortet, ska åtgärda detta på momangen! Vi hörs av! Kanske ses en glimt på måndag när jag svischar runt växjösjön! Kramar!