mollyvakter!

lördag, maj 19, 2007


ja nu är vår bebis här. vi hade turen och hann runt morgonrundan innan ösregnet kom! Och det var himla tur för hon vägrar regn...
Husse och matte sitter på planet till Mallis om några minuter och jag är inte alls avis!!Nä da!
vi hade några regniga dagar här i Växjö innan syrran och micke skulle åka tillbaka till Göteborg och lämna lillen här hos oss. De
passade på och fira sin 5-års dag också och jag fick äran att fixa den romantiska middagen...klyftpotatis, älg-lövbiff och tzatziki.mmm
Det blev en och annan drink också när ölet hade sinat. gott!!
Nä hä...snart dax för mitt låånga 4-timmars pass på jobbet och sen tar vi lördagkväll med lite god mat och kanske någon film.








6 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Jag tycker att Molly ser lite mager ut....får hon mat eller...SKOJ´s från mams o paps Ha´
det bra. PS Vi har grillat ikväll. Gott!!

Madelene sa...

Hej min vän.
Hur går det med hundvaktandet? Blir många promenader nu kan jag tro.
Tog ditt råd och tänkte lite på mig själv ikväll. Vi hade riktigt mysigt ute i gröngräset. (Å andra sidan får jag jobba desto mer imorgon! Nåja..)

Va rädd om dig. Puss/Madde

Mickan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mickan sa...

Mmm, den där jordgubbsdrinken ser ruskigt god ut! Vad har du i den? =) Haha, ja visst får jag fortsätta till fågelsången men det är inte riktigt samma rytm och takt i den som i musik=P kram!

ANGELICA sa...

hur går det med hund i lägenheten? inga blogginlägg på 2 dar så antar att du har fullt upp! ;o)

Kram vännen!

tina sa...

Va synd att ni inte kan komma ju men de fixar sig nog me lite bilder.va har du för mob nr och e-mail???

Hade gott!