sol i sinne.

fredag, maj 04, 2007


jo nu är det vackert. godaste salladen i strandbjörket med roligaste grannen.
man får helt enkelt inte nog.

min prins har lämnat slottet här på sandgärdsg. för helgen.
vildsvinen och havsfiskarna väntade tydligen!
själv får jag nöja mig med några timmar på coop och massa massa läsa!

lite sådär fredag/sommar/grill känsla och jag höjer volymen lite extra
för att det bokstavligen ska rusa ut ur fönstrena. beyonce och fronda
fixar alltid sommarkänslan. jag minns hur det var på den tiden köpingsvik
var det självklara valet inför midsommar och man laddade framför
spegeln med rosa ögonskugga och survivor i högtalarna.

sikken tid!!

Jag låtsas helg nu i alla fall.

1 kommentarer:

Madelene sa...

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram... haha! Vilken midsommar!