tillbaka med en glad min.

tisdag, maj 29, 2007


då var det gjort igen och med till och med lite bättre tider än sist.
erfarenheten kändes trygg och ha i bagaget.
pappa var snäll supporter med både saab och klappandes händer!

V 31 kommer sen beskedet om nästa prov på pliktverket.
så fjärilarna i magen kommer nog stanna sommaren igenom...

nu blir det sista rycket på utredningen sen skickas den illa kvickt iväg till examinatorn. vill lägga saker bakom mig nu så man kan ta sommar!
tentan lyckades också så jag drar många lätta suckar nu.
ha de grejjt!

6 kommentarer:

slundin sa...

hey love!

Skönt att det gick bra med alla tester!
Jag längtar massvis tills den nionde, det kommer bli läckert. vad snällt att jag får stanna över hos er! Ja, jag lovar jag ska tjata på honom att följa med..

Vi ses snart ju!
Massa pussar&kramar

Madelene sa...

Bra jobbat gumman! Du verkar vara inne i riktigt flyt nu, både polistest och tenta. Jag ska gå med alla tummar knutna hela sommaren i hopp om att du kommer in den här gången! (Håll en tumme för mig också är du snäll) Vill bara ha allt överstökat nu så jag också kan ta sommar... och examen! Tjoho! *kramar*

Jennie sa...

grattis gumman! Nu kan de inte stoppa dig! =) Kramar Jennie

ANGELICA sa...

det rullar på för dig, så roligt! Du är så duktig! Sommar - nästa! Blir grejer det! Inte långt kvar tills vi ses, festival närmar sig med stormsteg! KRAAM

Mickan sa...

Hej! Åh vilken tur att mina tummar hjälpte=) Vad skoj! Hur mycket långt har du kommit nu då? Jag är inte så insatt i de där testerna och så tyvärr. Men jag önskar dig all lycka till iaf! Hoppas allt är bra med er! Kramar

malin jonsson sa...

Så himla bra!! Det kommer att gå alla tiders med alla de där testerna. Det är jag helt övertygad om. Heja, heja!!!