back in buissnes.

onsdag, maj 02, 2007















jo, helgen är över och jag vet inte om jag överdrev en smula när jag kallade den lång.
men skölnt har det varit utan både kurs litt. och kollegie block.

promenaderna och grillkvällarna har varit många dock synd på det halvtaskiga vädret.


på sabelstigen kom en liten moa och hälsade på med mamma och pappa.
finns verkligen ingen sötare. och nu fick vi reda på att det inte bara är en blivande
innebandy-tjej utan även en liten speedwayförare!


valborg blev som den skulle med flytande eld massa vänner och goda grillspett.
spel hela natten lång som till slut tog musten ur oss, eller mig i alla fall.
avslutade vistelsen ute i bjärken med vattenskid och ring-åkning.
de såg lite skraja ut där i väntan på det kalla kalla vattnen!



Nu är det skolan som gäller igen. mkt som ska hinnas med
maj-månad innan det är dax för sommarlov. eller nja jobb sommar snarare.


ha de.

2 kommentarer:

Mickan sa...

Åh det hade varit roligt att vara där ju. Såg mysigt ut=) Kram!

slundin sa...

Hey babe! Yes, vi va en sväng i Fågelfors på Valborg, det var massvis trevligt. Ni verkar också haft det prima över valborg och helgen. Jo da jag saknar den där italienaren bra mycket redan, man vänjer sig fort.. haha.. Blir väl att åka en sväng till Göteborg snart.. Vi borde ses snart. (som alltid) Ha det fint! Massa Kramar