dra på trissor...

söndag, maj 27, 2007

typ en vecka sen sist. jisses!
men det har varit en fullspäckad vecka...från gbg-besök med molly avlämning
till fotografering och middag med hälsostudion-crew!

riktigt rolig vecka men sömnen har varit näst intill obefintlig vissa nätter
och det sätter sina spår så här framåt söndagkvällen!
jobbat hela helgen på de tidiga timmarna...roligt men utmattande.
fredag kvällen spenderades med studiegruppen med respektive+grill+poker!
jag kammade lätt hem vinsten på ca 200:- (+att jag vann över min älskling som "bara"
kom tvåa!)helt okej för en fredag:)
tidigare i veckan hälsade jag och nike på hemma hos kusinen och jennie
i deras nya lya. jätte fint och x antal kvadrat större än det förra lilla förrådet!! Det bjöds på utsökt mat och goda drinkar a´la jimmy.






molly har åkt hem med solbrända och trötta husse och matte så nu är vi bara två igen. tillbaka till vardagen.


en sommar smyger sig fort inpå och jobbschemat är fullspäckat,
det ska dessutom planeras in några pass på spinnschemat. bli tufft!men kul!

nu är det dax för söndagsfilm och trötta ögon i tv-soffan.

1 kommentarer:

slundin sa...

Hej babe! Är allt bra? Jag förstår om du är trött efter en vecka med hund, det är ett jävla jobb.. ;-) Jag försökte ragga sovplats hos Malin men hon kunde ju inte komma.. och så hade hon ju inte kvar rummet då.. Så jag tänkte snällt fråga om jag får sova hos er?
Om mr Italiano hänger med är ganska osäkert, jag åker till gbg på fredag och stannar till den torsdagen den 7/6 så jag gissar att vi är ganska trötta på varandra.. haha.. näe da men vi får se..

Massa kramar&pussar