dåligt av mig.

onsdag, maj 23, 2007

jag vet...men jag hinner inte vara ambitiös bloggare(som jag alltid är annars)
för nu har jag verkligen inte den där lilla extra tiden över. utredningsarbete tar mer tid än vad jag trodde. kan ju vara så att jag(som vanligt) tagit på mig lite för mycket jobb på coop också.
men det är ett måste annars kommer juni/juli bli riktigt snåla!

har ju dessutom en liten fyrbent molly i lyan. inte för att hon gör så mycket väsen ifrån sig, men det blir ju ändå ca 3-4 promenader extra/dag!

så bli inte allt för upprörda om jag inte bloggar fina bilder och så, eller inte svara på era kommentarer för. ja, tiden är knapp!

ville bara säga ett kort hej..och ja, jag lever fortfarande!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Skönt o veta att du lever fortfarande. Egentligen hade jag inte ens tänkt någon annan tanke, utan bara tänkt att tiden är nog knapp. Och som tur var hade jag ju rätt=P Kram på dig!

Madelene sa...

Hej vännen! Jag känner igen det där. Vi får ta ifatt all tid när sommaren kommer. Lycka till med allt. Massa kramar Maddix