15 poäng...

måndag, februari 26, 2007

..och en massa massa ska hinnas med innan juni-månaden är här! puh. alltid väldigt hög-stress faktor i min kropp efter en kurs intro. och jag vet inte men. det är mycket nu! sprang på gamla klassföreståndaren med tusen spanska-böcker och hon inspirerade till att ta tag i gamla kunskaper!

helgen var kort men skön att ha, efter jobb och jobb tog jag mig i lördags-skymningen till fågelfors med volvon och kvällen var fläskfilé, melodifestivalen och galet mycket foot of africa. I blame dad...uppmaningen från mamma var "köp foot of africa vin tills ikväll". jo och tanken var en flaska. inte boxen! men gott var det och natten var lång:) på söndagen hann jag både med ett födelsedags-besök hos Clara, numera 22, med massa hembakat gott. fööör gott! sen dessutom en snabb visit hos älskling med massa pussar i timmen.(lucky me så får vi snart en vecka i sälen)

tror jag gör det lätt för mig och hänvisar till mamms och papps blog för bilder från helgen som har gått. har inte energin att bråka med min kamera-sladd-dator.*suck


nu väntar en aerobic-timme och sen en svamp-omelett a´la elin*


vill ha den-->
tänk å komma glidandes med den i backen.

1 kommentarer:

Gullan sa...

Ta de lugnt! Ha en bra semester!
Önskar
"moster på G"
Här gäller "fasaloppet"