bloggar-epidemi.

onsdag, februari 14, 2007


jag känner mig stolt över att ha lyckats sprida en sådan blogg-skrivar-glädje. mission not yet completed..många kvar där ute(känn er träffade). men icka vännen hängde på och jag kunde inte varit gladare, nu vet jag hur stor leia har blivit:)


ni måste undra om jag gör annat med tanke på 3 blogg-inlägg den 14 feb. men ja, vad ska jag säga. inte mycket till mitt försvar förutom att jag är ensam på alla hjärtan..det kanske funkar? har ändå läst 3 rättsfall och bläddrat lite i brottsbalken. det får anses tillräckligt. imorgon väntar semenarie 2 för denna kurs och sedan återstår tentamen den 23 feb.

redan en vecka sedan
"what about brian"
men jag klagar inte
ska köpa lite mer choklad
och krypa ner i soffan om
några timmar. först bulgur och
mini-morötter!

2 kommentarer:

malin jonsson sa...

Jag smittar också med min blogg och det är ju roligt. Vilken fin klocka du har. Jag har blivit smittad av den också och har skaffat mig en alldeles egen grisklocka!!

ANGELICA sa...

haha, förvånad jag blev när jag satt här på första sidan! Nu har ja oxå skaffat klocka!! tss, håller me, man blir lite nörd av detta! Ha det bra gumman!!