en lättnadens suck..

fredag, februari 23, 2007

ja, nu är halva fredagen över och jobbet väntar om en timme. tentan avklarad och det kändes bra, tror jag. Ett G har man förhopningsvis kammat hem, men som vanligt vågar man inte hoppas för mycket. sist trodde jag att jag var totalt underkänd och det visade sig att jag hade fått VG så om nu fallet är tvärtom blir jag ledsen!


som belöning tog jag hem lunch från coretto. utsökt kyckling med stooor sallad och potatisgratäng. la sig precis rätt i magen. så nu orkar man förhopningsvis fredagkvällen på coop och alla tacos-fredags-människor!



nu ser jag fram emot en vecka med snö och kanske till och med lite sol. ska blir skönt och komma bort! kan tyvärr inte kalla det semester eftersom förvaltnings-böckerna åker med men nästan. med solen i ögonen så känns det alltid ledigt!
önskar er en härlig fredag e.m.

0 kommentarer: