bilder i måndagskvällen

måndag, februari 19, 2007

meningen var att jag skulle sitta med övningstenta 3. timmarna innan lägg-dax men till min stora förvåning hade syrran skrivit blog och där guidade hon vidare mig till satus helt fantastiska bilder därför blev jag fast på dessa 22 sidor med foto-geni! jag förstår verkligen inte hur kvinnan gör...modell och fotograf och med sådan finess. jag är fascinerad! man önskar att man själv hade gåvan. så om ni klickar på länken, räkna med någon timmes bortfall:)

1 kommentarer:

Linda sa...

Ja, visst sjutton är hon duktig, helt enorm!! Att hon dessutom tar så skitsnygga bilder på sig själv begriper jag knappt!!...och hon skall ta våra bröllopsbilder!!! :-) Jippie!!!

Visst hade jag uppdaterat min sida bra?!? Inte så illa pinkat va?! Puss på dig gummsan!