primula

fredag, februari 16, 2007


jag har piffat med blommor från blomsterlandet och speciellt de små, utsökta, färg-glada primulurna som ses i bilden till vänster, som nu pryder vårt soff-bord. vilka glädje-spridare! tulpanerna var självklart ett måste inför helgen och ska införskaffa några fler ikväll på billiga coop extra, 29.90/bukett!


gårdagen vad semenarie-blommor-bodypump, vilket idag har lett till ännu mera studerande-färglada rum-träningsvärk! den här dagen är också ganska fullbokad, dagens promenad runt sjön rådde knappast bot på min stackars träningsvärk men jag får hoppas att stephanies lunch-pass gör det. sen är det snabb-dusch, snabb-lunch och iväg till ytterligare en kväll i min röda coop-skjorta och gråa working-byxor. jag vet...mycket jobb senaste tiden, men med en konsert i helgen och en skid-resa om hörnet så går pengarna verkligen åt. så vad gör man! folk är sjuka och tar ut sina lediga dagar-->Elin extra-jobbare rycker in!


men fredag är trots allt fredag och jag nästan gillar känslan i kassan när alla barn-familjer shoppar godis och taco inför kvällen..de börjar liksom fredagsmyset redan hos mig vid rullbandet! själv hinner jag hem till let's dance utröstningen och somnar sedan som en stock innan klockan hunnit slå 23.00!


fina fredagar till er.

0 kommentarer: