fredag, februari 09, 2007

ja precis så där kändes det idag när jag stack näsan utanför dörren. snön låg fint till och
med här inne i stan
och solen gassar på
kalla hjässor.
det värsta är att de
lagom varma
graderna här
inne i lägenheten
blir fort efter
solens påhälsning
nära koknings
grader.phu.
nästan bikini och isglass!
vinkade av malin vid malmö-tåget, har haft henne inneboendes en sväng och det är alltid lika fint och komma hem till nylagad wok-kyckling efter ett svettigt box-pass!
nu väntar fredagen med ett lunch-spinn till stephanies härliga musik där skorna alltid kommer till sin rätt och sen ska jag dyka in i straff-rättens paragrafer. sen blir det en ensam tv-kväll i soffan med lite yogurt-godis...mmm. tur är att min nicke kommer imon efter mitt coop-pass så jag slipper flera elin kvällar i soffan. planerar taco-paj och kanske en bio?
syrran hade äntligen uppdaterat sin sida och det handlade helt oväntat om bröllop:) bröllopsmässan inspirerade då kan jag tänka. ingen fest på skälby?
måste säga hej till moster också som hälsar på, så roligt att ni läser lite. väntar bara på era bloggar...mormor o morfar, gullan o stellan...osv. vill veta vad ni gör! om mamma fixar så gör ni också. (det var nog kombinationen vinet och grönpeppar som gjorde mormors blick gullan!!)

2 kommentarer:

Gullan sa...

Ok. Jag kan väl tänka på de där med att blogga. Får väl inspireras ett tag till av era sidor..
Grönpeppar o vin? Låter gott faktiskt...Låter som en filmtitel...:-)
Ha d bra på coooooooop. Jag är närvarande på "lilla coop" hela helgen.
Kjam från mostra

Elin sa...

grönpeppar och vin, ja varför inte. om du börjar nu kan du nog bli med till nästa års guldebagge-gala!!
ja, jag väntar spänt på er blog gullan, det kommer inom kort hoppas jag.
ha det bra på "lill-coop":)
kram kram/elin