onsdag, februari 07, 2007












lite foto-kollage för att hänvisa till min lång-helg. fredag bar det av till fågelfors med malin-taxi. så ska det låta på tv:n och massa god mat i magen. lördagen tog jag saaben genom drageryds mkt hala svängar till berga för en promenix i skogarna med två berga-töser och ett omakt hundpar...ajax hittade den rätta tycktes det trots viss kilo-skillnad. hehe, kom på att jag har två olika dorisar på bild. en mormor-doris och en bullterrier doris!! lördags kvällen tillbringades på parkvägen 13 med mor, far, nicke, mormor, morfar, linda o micke. mat mat, apelsin formage och vin!
söndagen åkte vi volvo till hultsfred och min vistelse
började med en till synes ofarlig promenad i snö-skogen
med två golden. ack så fel jag kunde ha. stigen gick nära
ån och sara var sugen på ett dopp, släppte kopplet
i rätt tid som tur var! sen hälsade vi på hos familjen
carlsson/jonsson som numera har en stor moa-tjej
som sitter så fint:) glömde olyckligtvis min kamera
men mamma malin har numera en blogg där man
kan följa rosa rum och babysim!
igår(tisd) åkte mor och jag tillbaka till växjö och
sandgärdsgatan 24 där mamma fick sig en ny
frilla på morgonkvisten. vill också ha page! sen
en dag på stan med sällskap av mona sahlin
bla. kvällen blev på coop extra med väldigt
liten skara som vågade ta sig ut till affären
i snö-ovädret. cyklandes hem i snålblåst
låg jag sen äntligen i sängen 23.00. vilken dag!
nu rullar juridiken vidare och telefonen
går het från coop extra. extra extra extra!
pengar pengar pengar!
händerna är torra i det här vädret
vilket gör att det går åt en halv
burk lotion om dagen och det är
ändå inte tillräckligt! suck.
I'm off to the "spinning-cyckel"...


0 kommentarer: