omotiverad

onsdag, februari 28, 2007

ja, nu är jag inte alls på det där studerar-humöret. böckerna är ångest framkallande och tråkiga och jag anar att det kan bero på kommande skid-resa. men jag ska aldeles snart ta tag i lite JO-fall och RÅ84 2:95.

bråkade lite med min kamera igen och lyckades denna gång så här kommer lite snap-shots från senaste tiden. semlorna åt vi ihop med melodifestivalen, tjädern överaskade oss på parkvägen på söndag morgon, blomman är mamma-dekoration och maten var bara så god i måndagskväll på sandgärdsgatan.

nedräkningen inför sälen har börjat och jag svettas lite eftersom packnings-listan är långt ifrån klar. ikväll är det jobb jobb, imorgon skola, på fredag städa-packa-fixa-fixa och lördagen är jobb och sen hultsfred-->söndag-->sälen!

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Här kommer ett inlägg från lilla mig :-) jag är åxå grymt omotiverad just nu.vi har tenta nästa fredag,det är det svåraste jag varit med om i hela mitt liv alltså.vet inte hur jag ska kunna lära mig allt.jag tror att vi landar i växjö med bussen klockan 2.sista bussen som går från högsby går ju 12.25.lång dag i växjö då jag egentligen borde ha pluggat.det är lite ångest!synd att du skulle åka hem då,hade ju velat checka er lägenhet och träffa dig elin!men det får vi verkligen göra snart!usch tiden räcker inte till allt man vill göra:-( kuuul att ni drar till sälen,vi bodde i tandådalen vart ska ni bo?saknar dig elin!!massa kärlek!!!

Jennie sa...

Hej Elin! Nu har jag också börjat blogga...=) Det är kul ju.. Hoppas ni får det underbart i Sälen! I lindvallen är Adam bästa backen! =) Puss på dig!
http://tizzla.blogspot.com