efter stressigt brus.

söndag, april 22, 2007

minst sagt. blodtrycket har antagligen förhöjts, lustigt vore det annars.
ett klokt beslut att endast jobba en kväll näst-kommande vecka...
söndagen innebär återhämtning och jag antar att vi lyckas(trots övningstenta och älg-gryta)

ett STORT grattis till madde som igår fyllde 22, fanns tyvärr ingen tid för
blogg-inlägg då, men idag tar jag ifatt.


i fredags hade min älsklings-kock varit igång igen
och fixat ihop en aldeles underbar broccoli/kyckling/champinjon-paj.
överraskningen var dock salladsupplägget. fina!




med tända ljus har vi somnat ifrån kvällarna och nu har vi veckan
framför oss och för min del innebär det endast tentaplugg*




och jo. semenariet i fredags gick förvånansvärt bra. lite ovant attställa sig upp framför halvklass och berätta igen. länge sen.
tiden med folk-parkerna känns långt borta.dumt.

tror det står söndagsfilm på schemat. hade inte ogillat en bio, helst den här.
men inte niklas humor. så vad gör man...inte på bio själv i alla fall!
god eftermiddag.

1 kommentarer:

Madelene sa...

Stort tack för grattisinlägget! Blev riktigt glad när jag läste det nu. Verkar som ni haft en riktigt mysig helg ni också. Vilket salladsupplägg! Ska bli så kul att träffas nästa helg igen. Vi kommer nog lördag kväll så blir det fiske söndag så är Lars sugen. Många kramar och önskningar om en trevlig vecka.