snart fredag.redan

torsdag, april 19, 2007

jo. de går fort och min nya fina lagbok har blivit totalt negligerad de senaste dagarna.

jobb onsdag kväll till 22.15.somnar på riktigt ca 23.30...oroligt vaknar jag, 04.47 innan klockan ringer 04.50. då var det dax och stiga upp. tidig morgon på coop med andra ord! phu. slutligen kom jag hem klockan 14.30 och soffan såg mer än inbjudande ut. bara sluta ögonen liten sekund.

semenarie imon, och oja...jag är så förberedd och vaken.stenkoll.

hittade äntligen malin-gröten. ska prova i morgonstund tillsammans med våra social-försäkringar. folk fyller 22 lite titt som tätt, får passa på och gratta i förskott till först madde och sen måndag-malin.
grannen blir tyvärr också negligerad tidiga morgon, men som sagt det regnar säkert ändå!
så håll tummarna någon gång mellan 9-12.1 p ska kammas hem med glans.
blev ingen lägenhet på golfrundan för de som undrade.kanske lika bäst för nu.

nu är klockan mycket igen. vart tog dagen vägen?
vi smakar macadamian i kall form men nu får det nog bli god natt.

2 kommentarer:

Vi i Müllheim sa...

Hej Elin!
Stackars dig som fár sá lite sömn... Du fár väl ta igen dig till helgen igen. Extraknäck är ju inte dumt ändá för att fá ihop lite money.
Jag háller tummarna här pá jobbet sá det knakar. Det ska nog gá bra!
Kramisar
Ingela

LinaTriathlet sa...

Hej vännen min!Jag hade det bra uppe i storlien,men snowboard var ju helt omöjligt och lära sig.jag blev så arg tillslut och la ner det projektet.skidorna satt i sen vi var i sälen så det var mycket roligare:-)Ja det svåra är att hitta låtar som passar och man känner funkar.jag mixar ihop av musik som jag har på datorn eller lånar av andra.men det är lite knep och knåp.håller på och fixar ihop mitt andra pass nu.det är otroligt roligt när man känner att låtarna passar,man blir jätte glad.det är så himla kul!jag har ju inte någon kamera ju:-(men mina klasskompisar har tagit jätte många bilder från fjällen,kommer få dem på min mp3 sen.men kanske dröjer lite.måste verkligen köpa en kamera nu!hinner inte uppdatera min blogg så ofta nu tyvärr,har ju inte internet hemma men jag funderar på och skaffa det.sen ska jag på praktik nu igen på måndag,fröviskolan i 3 veckor.är rätt omotiverad just nu:-(suck!jaaa elin vi ses alldeles för sällan.så tråkigt ju!det måste bli ändring!!!!!vi får bestämma någon helg då jag kan komma till er!!vart kommer du jobba i sommar?du kommer dö men jag ska faktiskt sätta min fot på saft i oskarshamn,blir väl inte det roligaste jobbet,men funkar väl.ett jobb är ett jobb och jag orkar inte dra till norge denna sommar.vill vara hemma!börjar den 18juni så innan dess får vi se till och ses!saknar dig gumman!massa kramra och kärlek!