fokus

tisdag, april 24, 2007

nä. inte så värst koncentrerad när jag verkligen borde vara det.
efter tenta-repetition blev allt bara mycket värre. försöker nu intala
mig själv att jag har koll på det mesta(vilket jag bestämt inte har)
men jag måste tro det nu. fram till fredag e.m.


så mycket annat som lockar som vanligt. det dyker upp lägenheter som man inte kan släppa ur tanken och så självklart en och annan tidning i brevlådan
som man helst läser före SFS.

jo men annars är det soligt och fint.
vet fortfarande inte om jag är förkyld på riktigt eller bara
"pollensjuk". blir frustrerad av att hålla mig borta från både
hälsostudion och sjön så imon trotsar jag tror jag(evve- 7.30!onsdag morgon).
en runda i e.m. solen
ska jag väl också klara av.

ja ha.nä hä.

imon kommer pappa mats och hälsar på förresten.
nä, det blir ingen kinamat, vi ska nog svepa ihop en ordentlig
middag om jag känner min vilt-kock rätt*

2 kommentarer:

slundin sa...

Hey honey! Vin, nu på fredag? min Italiano kommer hit då ju.. såklart.. Vad händer på Valborg? Pussas

Mickan sa...

Hej på dig! Vet inte riktigt hur jag halkade in här men hur som helst ska jag lägga till din blogg på "bloggar-som-måste-läsas-varje-dag"-listan, om det är okej=) Hoppas allt är bra med dig/er! Kram Mickan